26 Mart 2012 Pazartesi

şanslı kedi beni mimlemiş

teşekkürler şanslı kedi :)

evet mimin sorularına gelince:

1- Hayatınızda "artık yok" dediğiniz şeyler var mı? Eskiden bu yana neler değişti sizce? Neleri özlüyorsunuz peki, neleri yad ediyorsunuz? Ya da aklınıza geldiğinde "iyi ki de değişti" dediğiniz şeyler oluyor mu?

artık yok dediğim şeylerden hiç birşey gelmedi aklıma. yitirdiğimiz insanlar var ailede... ama herşeyin ilacı zamanmış... zaman geçtikçe acısı hafifliyormuş.

eskiden bu yana kişiliğim çok değişti. sanki eskiden daha güçlüydüm. daha gözü kara idim. şimdi çok daha zor karar veriyorum.

çocukluğumu özlüyorum :( o günleri yad ediyorum.

iyi ki değişti dediğim birşey de bulamadım :( (sabah sabah aklıma gelmiyor :))

2- Hayatınızda neyin değişmesini isterdiniz? Yeni bir eşya, yeni bir hayat ya da yeni bir icat mı istediğiniz? "Hayalimdir.." dediğiniz bir şey söyler misiniz?

artık hayatım bi düzene girsin istiyorum. master'a nereye gitsem düşüncesi birsin istiyorum. en hayırlısı olsun istiyorum. tek korkum sonradan pişman olmak...


bu mimi sevgili arkadaşım copycat'e gönderiyorum :)

1 yorum:

  1. teşekkür ederim yanıtsız bırakmadığın için :)

    YanıtlaSil