28 Mart 2012 Çarşamba

bir türk markası: vivaldi kozmetik!

Bu postu nasıl gururla yazıyorum bilemezsiniz.

Bir kimyager olarak bir Türk Kozmetik markasını tanıtacağım için çok mutluyum. Neden mi? Üniversitenin 2. yılına kadar kozmetikte çalışmak istiyordum. ne yazıkki Türkiye'de Ar-ge bölümleri yok kozmetik firmalarının. Yurtdışına gitmek zorundaydım. vs. vs...

Konumuza döncek olursak, Vivaldi Kozmetiği ilk twitterda gördüm. Sonra hemen katalog istedim. Hemen beni aradılar. İK konusunda çok başarılılar.

Neyse gel gelelim facebookta bir yarışma yaptı Vivaldi Kozmetik ve ben kazanmışım. Ürünüm bugün elime  katologu ile geçti:

bacak bakım kremi: Vivaldi Kozmetik bunu bana hediye olarak göndermiş ve faturada göndermiş :):). Faturada 13,90 yazıyor kremin fiyatı. 50 ml.

bence kutusuda çok zarif.
kullandım, ve bence gayet güzel. Kozmetik ürünleride varmış. Daha denemedim.

Biraz milliyetçi olacak ama Vivaldi Kozmetiğin bir Türk Markası olaması ve Gaziantep'ten bana bu ürünü göndermeleri beni çok duygulandırdı...

umarım begenmişsinizdir sevgili okurlarım:)


2 yorum:

  1. Damla hanım, yazınız bizi çok mutlu ettiğini belirtmek istemekteyiz. Fatura konusunda söyle bir açıklama yapmak durumundayız. Firmamızın kurumsal olmasından dolayı firmamızdan ürünümüzü faturasız çıkartamamaktayız.Bu konuda ki anlayışınızdan dolayı teşekkür etmekteyiz.

    Saygılarımla
    Vivaldi Kozmetik Sosyal Medya

    YanıtlaSil
  2. Tabi anlıyorum ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil