14 Mart 2012 Çarşamba

bitenler numero?? :)

evet yine yeni bir bitenler yazısı :)

ne çok ürün bitiriyorum ya :D


bitenler:
lilibe pamuk
maybelline dream matte pudra: çok şey yazıldı, çok şey çizildi. ben gittigidiyordan 9 tlye almıştım. orjinal merak etmeyn :D çok begendim. bence affitone dan daha iyi.
nivea curls saç şekillendirici: bunu italyadan almıştım türkiyede görmedim. çok begendim. bu iki numarası.
nivea aqua sensetions göz kremi: morlukları gidermedi malesef:(
watsons ballı şampuan: klasik artık :D
angie leopard koku:çok begendim çok kadınsı bir koku
dove silky touch krem: klasik :D
listerine gargara soft mint olanı: diş doktorum önermişti acil yenisini almam lazım
she baby lips ruj: özi'nin çekilişinden kazanmıştım. çok çabuk bitti:)

işte bu kadar

3 yorum:

  1. dream matteibende kullanıyorum çok memnunum.
    ama ballı şampuan berbat çok çok çok kötü :D ballı şampuan ve saç cilasına küfredercesine bir yazı yazmıştım hatta bloğumda :D

    YanıtlaSil
  2. hadi ya :( ben çok memnunum bu nerdeyse 6. şişem filan :)

    YanıtlaSil
  3. Bende ballı şampuandan gerçekten çok memnunun kalmıştım.güzel bir nem veriyor saça.

    YanıtlaSil