20 Mart 2012 Salı

bitenler numero 4

Ciao Tutti :)

nasılsınız iyi misiniz?

bitenler yazımla sizlerleyimmmm

bakalım neler bitmiş:

vasaline body lotion: çok begeniyorum bu 3. kutum falan :)
flormar oje çıkarıcı aseton: bence parmex daha iyiç
clean deeper nivea yüz temizleyici: yeni bir yazı yazıcam, eger 23ten filan daha küçükseniz bu yüz temizleyici size göre. ama daha iyi bişi arıyorsanız yazımı bekleyin.
rexona teen serisi stick roll on: bu seriyi 5 tlye bimden almıştım çok da iyi çıktılar.

3 adet oje: beyaz ve siyah kurudu diğeri bitti

lillibe pamuk ve papatya pamuk: papatya pamuğu destekliyorum çünkü aldığım ürün kızılay'a yardım yapıyormuş çok begendim bu yüzden.
before having date maske: 1 tane kaldı. haftada 2 kere yapıyorum. ama kokusu çok ağır geldi bana neden bilmiyorum :(

2 yorum: