7 Mart 2012 Çarşamba

bitenler numero 3

bakalım neler bitmiş?




cettua maske: ben kağıt maskeci değilmişim bunu anladım :D
synergen makyaj temizleme mendilleri: süperler, bioderma almamış oolsam alırdım
rimmel wow maskara: eh işte
wellness and beauty körperbutter: harbiden körperbutter(vücut yağı). öyle katıki zor sürülüyor ama güzel nemlenditiyor.
nivea aqua yüz kremi: çok memnun kaldım
flormar 8 numaralı far paleti: 3 tane farı çıkardım diğerleride bitti sadece kenarlarda kaldılar çok tozuma sorununa rağmen çok begendim.
flormar oje
flormar siyah göz kalemi


rexona teen deodorant: kukusu bir harika :D
nivea young tonik: kaçıncı şişem bilemiyorum :D
flormar aseton: parmex kadar güzel değil :( kokusu çok güzel ama :D
wellness and beauty duş jeli: beğendim
kopf bis fuB bebek şampuanı: rossmandan almıştım fırçalarımı temizlemek için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder