14 Mart 2012 Çarşamba

ne aldım??? süpriz :) rossman alışverişi

kendimi tutamadım
neden mi?
hepsi bu kapalı havalar yüzünden :(
hava kapalı olunca ankara'da yapılacak tek şey alışveriş merkezine gitmek
yine gittim ama iyi ki de gitmişim neden mi? :)

ganimetlerim:) gelelim tek tek açıklamalara :)

 isana oje çıkartıcı mendiller: neden mi aldım? bir hanım bakıyordu, sordum kullandınız mı? çok memnunum dedi. 3.40 tlye on adet. bence yanımızda taşımak için ideal. bu arada nagel almanca tırnak demek. negıl gibi okunuyor (artık dil de öğreticem :))
 göz kalemleri: aşağıda swatchlarını yaptım. elime çizip göstermek istemedim. bende kağıda çizip yanlarına numaralarını yazdım :)
 13 olive grün: zeytin yeşili demek gerçekten de zeytin yeşili :)
15 mystic brown: halen anlamadım niye bazı renklerin adı fransızca bazıları almanca bazıları ingilizce rossmanda :) mistik kahverengi.
02 grey: bu kalem smokey eyes yani dumanlı gözler yapmak için ideal arkasında bir adet sünger applikatörü var. kalemi dağıtmanızı sağlıyor.
 volumen lipgloss: volumen volume vermek yani hacim kazandırmak demek. ama bence parlatıyor sadece
kalemtıraş: neden mi aldım? hep o üsteki iki kalem yüzünden çok tombullar normal kalemtıraşa sığmıyorlar :)
 ve iyiki gitmişim dediğim kapatıcı paleti: iki tane vardı stantta. bu paletle ilgili ilk yazımı blog açmama yardımcı olan kozmetik dosyası adlı blogun sahibesi ezginin yazısında görmüştüm. ondan sonra koşar adımlarla rossman'a gitmiştim ama bitmişti:( görevli kıza belki on bin milyon kez sordum her seferinde gelmiyor dedi. ahanda geliyomuşda bitiomuş ben alana kadar :)))) iki tane vardı stantta. bi tanesini aldım 4.5 tl idi sadece. ama gözüm stantta. içimden o şeytanın sesi geldi: "al yedekle" evet tutkularımın esiri olup ikinciyide aldım :):) iyi ki de almışımmmmm. nıhahahha artık rossmanda kalmadı :D
3 adet rival de loop young rujlar :) aşağıda renkleri gliterry(simli), tres chic(işte bu fransızca, çok şık demek) ve mademoisselle (matmazel demek ister inanın ister inanmayın :))

ve duş peelingi ve güneş kremi :)


işte bu kadar... halen çok mutluyum kapatıcı paletini aldım diye :D

3 yorum:

  1. Ooooh güle güle kullan fıstık benim de kozmetik diyetim bitsin atıcam kendimi rossmanna
    duş peelingini ben de denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  2. çok süper kokuyor kesinlikle al :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canımcım hepsiniii :)))

    YanıtlaSil