19 Mart 2012 Pazartesi

Aşkım'a

Yarın yani 20 Mart, erkek arkadaşım ile sevgili olmamızın, birşeyler paylaşmamızın 1. yılı...

Neden buraya yazdın diyebilirsiniz, niye yazdım çünkü ileride çocuklarımıza yazılı bir metin bırakmak istedim :)

Eğer biri sizi gerçekten önemsiyorsa, seviyorsa ve bunları size hissettiriyorsa onu sakın bırakmayın...

O kişidir aradığınız, o kişidir ki bazı şeylerden paradan, mevkiden, etiketten  daha önemlidir. Zaten bir süre sonra etiket, paranın değeri kalmaz eğer o kişi sizi sevmiyorsa...

neyse, umarım daha nice yılları birlikte devirir birlikte yaşlanırız aşkım....

şimdiye kadar çok güldük, çok ağladık... dilerim artık hep gülelim ya da sevinçten ağlıyalım... ben tüm kalbimle hep senin yanında olmaya devam edeceğim... senin de benim yanımda olacağını biliyorum...


iyi ki varsın, iyiki 1 yıl önce saat 4'e kadar oturmuşuz :)

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder