28 Mart 2012 Çarşamba

rossmann alışverişim

bugun  neler mı aldım?

hemen aşağıda :)

synergern makyaj temizleme mendilleri
lillibe makyaj çubukları
for your beauty kalemtıraş

rival de loop yağ emici mendiller: yeni çıkmış yaz için ideal
rival de loop 3lü far: 7 liraya aldım, mat renkler, yeni çıkmış begendim. ancak pigmentleri az
rival de loop oje: mint yani açık yeşil rengi, bu senenin modası
rival de loop maxi mascara: satış elemanı çok önerdi bana akıyor gibi geldi.ama dolgunlaştırması başarılı.


alterra pudra 2 numara: offf yanlışlıkla 2 numara almışım ama çok koyu durmadı. :) 12 tlye aldım. koruyucular içermiyormuş.
rival de loop young far kalemler: bunlara tam anlamı ile bayıldım. 2 tane daha vardı bende. bu sefer açık kahvesi ve morunu aldım.
rival de loop young lovely eyes far: beyaz renkte kaş altıma sürmek için aldım

veeee bir süpriz: rival de loop eyeliner: kalem şeklinde olandan. siyah rengi. çok zor çıkıyor :D bioderma bile zar zor çıkardı. yaz ayları için bence ideal. ve gözümü yakmadı.


I <3 rossmann :)

2 yorum:

  1. canım güle güle kullan hepsi çok güzel şu kozmetik diyetim bitse de ben de rossmanna gitsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zaman bitcek ya bende onu bekliyorum alıyorum senle yorum yapamıyorum :)

      Sil