6 Mart 2012 Salı

çekilişin bitimine 1 kala

Merhabalar sevgili nailartsbyozandti izleyicileri,

beni izlediğiniz için, çekilişime katıldığınız için çoooook teşekkür ederim :)



ben hediyeleri çook severim, hediye almayı da vermeyide...

blog çekilişlerini görünce çok seviniyorum acaba kazanacakmıyım diye heycan duyuyorum içimde....


blog çekilişi yapmakta çok güzel birşey imiş, hiç tanımadığın birinin yüzünde bir gülümseme oluşturmak paha biçilemez.

hele ki sizden gelen linklere bakarken Türkiye'nin 4 bir yanında izleyicilerim olduğunu görmek benim için çok önemli :)

eğer fırsatım olursa bir çekiliş daha yapmak isterim :)

çekiliş sonucunu 8i akşamı yayınlamayı planlıyorum (eğer labdan geç dönmezsem)


bu zamana kadar sizden istediğim herkesin linklerini tek tek kontrol ediyorum, eksikleri bildiriyorum, buna rağmen linklerinizi düzenlemezseniz yapabileceğim birşey yok malesef :(:(:(

zorunlu şart olan blogumu takip etmeyi tamamlamayanlar, diğer koşulları sağlasalar bile çekilişe katılamayacaklar, üzgünüm blogu face'i olmayıp sadece blogumu izleyenlere haksızlık olacak yoksa :(

haydi bakalım :) kim kazanacak acaba ben de çok heycanlıyımmm :)

çekilişimi kazanan arkadaşla iyi bir arkadaşlık kuracağııma da inanıyorum :)

xoxo

ozandti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder