31 Mart 2012 Cumartesi

mart favorilerim

bakalım mart ayında en çok ne kullanmışım?

bol fotolu bir yazı oldu
ilk önce bir deodorant:
kokusu çok tatlı, bir çok çeşidi var ve sadece 2.5 tl. ve alkolsüz daha ne olsun :)

tam baharlık renkler değil mi?

 Sevgili kozmetik dosyası Ezgi'nin önerisi ile aldığım rival de loop young far bazı, the balm shelter ve garnier kapatıcı roll on. hepsinden çok memnunum :) bitince tekrar alabilirim.
bir klasik :))))

evetttt en çok değinmek istediğim ürünler. Diadermine ile yeni tanıştım ben... çok da memnun kaldım. hipoalerjenik bir seri. Dermotolojik testlerden de geçmiş. Ben gözenek küçültmesi için yıkama jelini ve bu yatıltırıcı toniğini kullanıyorum. Ama tonik benim yaşıma uygun değilmiş yanlış almışım. Bu seriden başka bir toniği kullanıcam. Buna rağmen iki üründe bence fiyatına göre bir dermokozmetik ürünü olarak başarılı. tavsiye ederim...

nude şampuanımm... gerçekten de saçlarım daha hacimli oldular ve daha az dökülüyorlar :)

 watsons natural high göz kremi: kesinlikle işe yarıyor. bu kadar az uyumama rağmen göz altlarım daha az koyu :) yaşasınnn :) ve avon solutions complete balance kremi : bu krem gece kremi, ve jel şeklinde çok memnunum... sabah uyandım mı cildim çok huzurlu oluyor :)
 rival de loop young kalem farlar: 2.5 tlye aldım, ve memnunum. doğal bir görünüm veriyorlar. ancak göz kapakları yağlı olanlar için tavsiye etmem...
golden roseun bu farı: kaş altıma sürüyorum: numarasıda şu şekilde:



golden rose allık: çok tatlı bir bebek pembesi...


rival de loop young ruj, tres chic :) çok nude bir renk günlük kullanım için ideal...

rengide bu şekilde..

ve sooon olarak flormar spider lash black maskara, çok memnunum şu an bir çok maskaram var ama tekrar alırım :)

benden bu kadar yorumdum yahuuuu :)))

yorumlarınız benim için çok değerli lütfen benle paylaşın...:)

2 yorum:

  1. Oh oh bayılıyorum favorilere :) far bazı da nude şampuan da sevdiklerim arasında :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum gördüm favorilerinde :) diadermine kesinlikle tavsiye ederim...

      Sil