3 Şubat 2012 Cuma

I heart shopping

evet gene bir alışveriş yazısı yazıcam gene dediğime bakmayın ilk yazı :)

umarım begenirsiniz bakalım ne almışız

nerelere gittim peki:

gratis, rossman, bim, tahtakale ve izmir karşıyakada oturan varsa o kişiye söyliyim diğerleri için bir anlamı olmıcak :D bir kozmetik deposuna :)



gratisten aldım seyahat şişeleri malum okula döncemburda kalan malzemelerimi doldurcammmmmm :)

rexona nn üçlü seti teen serisinden içinde deodorant deostick ve roll onu var ve fiyatı ne kadar bilin? 10 tl
 değil 7.5 tl değil sadece 5 tlydi bimde indirim vardı alın kaçırmayınnnnn :)

evet ilk olarak alterra aleo vera'lı makyaj temizleme mendilleri: çok güzel bir kokusu ve yapısı var benim kadar cildi narin bir kişiyi etkilemedi fiyat: 2.99 tl

 pudra ponponu 2tl
rapsodi 4lü far bronz renklerinde çok begendim çok pigmentli 3.5 tl
maybelline affinitone pudra daha kullanmadım 12tl indirimdeydi rossmanda :)
rapsodi marka haki yeşili ojem: tamamen bayıldım yazısını yapıcam çok güzel harika perfecto :D fiyatı:1tl
kalyon oje kurutucu: içinde silikon varmış aynı zamanda tırnak etlerini nemlendirmek için evet güzel kurutuyor ama biraz yağlı yapısı var fiyatı: 6 tl


benden bu kadar biliyorum beni izliyosunuz sayfa görünüm sayım artıo yorum ypmıyosunuz üzülüyorummm :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder