15 Şubat 2012 Çarşamba

bitenler numero 2

Come va?

italyanca öğrenmeye başladım :) istek olursa burda da anlatırım.

yine bir bitenler yazısı, fotoğraf çekmeye başladığımda şaşırdım bu kadar çok bitirebildiğimi görünce. Afferin bana :)))


gelelim ürünlere:


maybelline affitone fondöten: kullandım birazınıda göz bazı yapmakta kullandım ama göz bazı hiç güzel olmadı atmak zorunda kaldım, güzel bi fondöten :)
tbs hemd el kremi: kenevir içeriyor. eğer sizinde benim gibi egzama probleminiz varsa gerçekten iyi geliyor. önce tıbbi tedavi sonra da bu kremle elleriniz düzelebilir. not: kokusu kenevir gibi kokuyor biraz kötü yani :(
dermokil el ve ayak peeling sampleları: çok begendim :)

dove body silk krem: canımmm sevgilim almıştı bu kremi o zaman kızmıştım bana krem mi alıyosun diye ama sağolsun çok güzel kullandım bitirdim :)
ısana sıkılaştırıcı roll on: eh diyebiliriz xtra gel daha iyi sanki
fa roll on: bildiğimiz roll on :)
nivea tonik: ya niye üstünü çıkarmışım bilmiyorum kusura bakmayın. memnunum gayet :)
watsons aseton yeşil olanı: memnunum alabilirim.

flormar makyaj temizleme mendilleri ve altera makyaj temizleme mendilleri: ikisinden de çok memnunum. altera biraz daha ucuz.
fe makyaj temizleme pamukları: yuvarlak disk halinde olanlardan. güzeldi :)


bunlarda bitiremediğim ve atmak zorunda olduklarım:
cathrine arley pudram: çok memnundum gördüğünüz üzere dibini görmüştüm ama nolduysa pudra dökülmeye başladı hem kutusundan alırken hem de yüzümde :(:((
watsons magic balm: çok gülceksiniz sürerken kırıldı ::):):):):) nası bi sürdüysem artık :)


bitirince çook seviniyorum yeni alışveriş yapabilcem diyeee :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder