1 Şubat 2012 Çarşamba

bitirdiklerim ve dibini gördüklerim (güncellendi)

ben de bir yazayım dedim.

malum tatildeyim evimdeyim o yüzden ben de evdeki ürünleri bitireyim dedim

nivea young stay clear arındırıcı tonik: süper ötesi defalarca aldım ve almaya devam edeceğim...
flormar clean care facial cleansing gel: çok memnunum yapısı çok hafif, papatya kokulu bir ürün.
ısana hand and nagel cream: bu ürün rossmanlarda satılıyor fiyatı çok uygun. ben vucut kremi olarak kullanıyorum çok memnunum:)
nuslank x-tra gel: evde varmış kullandım öyle aman aman bir sıkılaşma olmadı ama memnunum
alix avien supershine oje: çok memnunum renginden :)


cathrine arley silky touch pudra no:5 : burda pek anlaşılmamış ama dibini gördüm ve çok mutluyum ilk defa bir pudranın dibi görüldü :) yapısı çok güzel konuşmama da gerek yok sanrım :)
helia d. intenziv hidratalo kezkrem: bu kremi macaristandan almışık çok muyluyum çok güzel bir krem çok güzel yumuşatıyor elleri. kırışıklık kremleri de bir harika. eğer macaristana giden tanıdıklarınız olursa helia d. marka birşeyler ısmarlayın :)


bitirmeye devam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder