7 Şubat 2013 Perşembe

mim


11 Soru Mimi

Merhabalaaar:) bu mimi sevgili Ezgi'nin blogunda gördüm. ben de yapayım dedim..

1-Çantanızdan eksik etmediğiniz 3 şey nedir?
*Su, islak mendil ve cüzdan

2-
Bir bayana asla yakıştırmadığınız hareket/davranış nedir?
*abartılı makyaj ve avham tavırlar

3-
Aşk sizin için ne ifade eder?
*üç harf: M.A.Z  ;)

4-
Makyaj mı doğallık mı?
*doğallık zaten gerçek güzeller makyaja ihtiyaç duymayandır.

5-
Burçlara inanırmısınız? Burcunuz nedir?
*Çok inanmasamda arada bakarım yorumuma Yay burcum

6-Kozmetik mağazalarında ilk yöneldiğiniz reyon hangisidir?
*Parfüm

7-
Filmi yapılan kitablar hakkında ne düşünüyorsunuz?
*Genelde hayal kırıklığı oluyor beklediğim sahneler filmde olmaya biliyor.

8-
Makyajınızın olmazsa olmazı nedir?
*eyeliner. tek eyeliner ile acaip fark yaratabilirsiniz.

9-
Hangi parfümü kullanıyorsun?
*şu sıra çok parfüm kullanıyorum: beyonce-heat, lady million ve 

sevgilimin aldığı celebre-avon

10-
Bir bayanla bir erkeğin en bariz farkı sizce nedir?
*makyaj :P

11-
Bloğunuza ne tür yazı yazmaktan hoşlanırsınız?
*bi sınırlamam yok. birazda bir izim olsun şu hayatta diye yazıyorum. 

ama kozmetik blogları virüs gibi çoğaldığı için
artık eğitim bloguma ağırlık vereceğim.

bu mimi özellikle Özi böceme, elenor tiweleme ve sevgili pia'ya gönderiyorum.

 yorum olarak bekliyorm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder