3 Şubat 2013 Pazar

golden rose maxim eyes mascara

bazı ürünler vardır fiyatına bakınca aldanırsınız pahalı olsun ucuz olsun fark etmez.

bu üründe benim fiyatı dolayısıyla performansından şüphe duydugum bir maskara idi. Tam anlamıyla bayıldım.

Aldığınız yere göre değişen bir fiyatı var ben 5,75 tlye aldım.

 Sarı bir ambalajı var. Biraz maybelline maskaralarının ambalajına benziyor. Satış görevlisinin önerisiyle hacim vermesi için bu ürünü aldım. Bu serinin üç farklı maskarasıda var.
Fırçası tarak gibi tek tek ayırıyor kirpikleri. Çok fazla uzunluk vermedi benim kirpiklerimde ama çok güzel bir dolgunluk verdi. akma bulaşma yapmadı. Uzun süre de kalıcı oldu.

Daha ne diyeyim fiyat/performans açısından harika bir ürün. bir tane de alıp portekiz için stokladım.

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder