21 Ekim 2012 Pazar

yeni makyaj setimmm

merhabalar,

bu seti gördüğümde tam anlamı ile vu-rul-dum

setimize dışarıdan bakacak olursak:


bu setin adı i-colours aynı i-pad ve i-phone gibi bir tasarımı var.
kabıda aynı ipad kabı gibi katlanabiliyor

kamerası bile var :P

bizi ilk bir ayna karşılıyor.
3 adet aplikatör
gri kahve ve siyah  göz kalemleri
ipad formunda 20 adet lip glosu bulunuyor. lipgloss kabındada ayna bukunmakta ve taşınabilir
lip glossların isimler: camera, dial gibi telefon terimleri

farlarda sanki bir i pad kabında :)
80 adet far bulunmakta


renklerde bu şekilde :D renklerin isimleri envy, joy gibi sıfatlar :)

fiyatını 25 euro... upim adlı mağzadan aldım

isteyen olursa bir şekilde almanıza yardım edebilirim:)

edit: bu ürünün markası markwins diye bir marka aynı zamanda wet&wildinda aynı markası :D çok sevndm :)

3 yorum:

  1. ama bayıldıııım! Güle güle kullan canım :)
    bana da gel arada :)
    ojesandigi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok güzel renkler ama ben hala bir sürü ayrı ayrı karışık paletleri ve tekli farları tercih ediyorum..

    YanıtlaSil