22 Ekim 2012 Pazartesi

fondöten testi

İtalya'da gece gece canım sıkıldı malum dizi izleyemiyorum (bu internet sıkıntısında :(:()

ben de elimdeki fondöten numuneleri ile bir test yapayım dedim

Türkiye'den getirdiğim flormar mat touch ve flormar perfect covarage fondöteni ile
burda bir alışveriş merkezindeki avon standından aldığım avon magix cashmere finish (sanırım Türkiye'de de ismi aynı ) fondötenlerini karşılaştıracağım.

Flormar mat touch fondöten:
E vitamini içeriyormuş.

Flormarın sitesinden:

MAT TOUCH FONDÖTEN

Kadifemsi ve zengin doku yaratarak, cilt ile mükemmel uyum sağlar, mat ve pürüzsüz görünüm kazandırır, cildin gün boyu kusursuz ve mat görünmesini sağlar.

Flormar Perfect Covarage:

Flormarın sitesinden 

PERFECT COVERAGE FONDÖTEN

Yumuşak ve zengin dokusuyla 12 saate kadar aynı tazeliğini korur, cilt kusurlarını mükemmel bir şekilde kapatır, pürüzsüz görünüm kazandırır, cildin sağlıklı görünmesini sağlar.

Avon Magix Cashmere Finish Fondöten:
Kaşmir dokusunda fondöten

Avonun sitesinden:

Kuru, yağlı/karma ve normal ciltler için hafif formüllü kaşmir dokusunda fondöten


Gelelim teste:
ilk olarak fondötenlerimiz renk numaraları ve renklerin beyaz kağıt üzerindeki duruşları:


daha sonra elime  bir işaret yaptım kapatıcılıklarını anlayabilmeniz için ve bu işlemi her yeni fondötende tekrarladım

mat  touch olanın yapısına bayıldım aynen renkli krem gibi. kokusuda çok güzel bazen fondötenlerin kokusu beni çok rahatsız ediyor. çok az bir miktarla bu kapacılığı sağladı.

avon magix cashmere finish fondötenin kokusu normal, yapısı çok sıvı ve bence kapatıcılığı çok da iyi değil.
yüksek miktarda anca kalem izini kapatabildim.

flormar perfect covarage: mat toucha göre daha yogun bir yapısı var ama kapatıcılığı güzel. kış aylarında kullanılabilir....


ben bunlardan en çok mat touch'ı begendim :)

siz ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder