22 Şubat 2014 Cumartesi

The Balm Jovi Palet

merhabalar,

sizi çoook özledim. bugun size herkeste olan the balm jovi adlı paleti anlatacağım. bu ürün bana sevgilimin sevgililer günü hediyesi :) gelirken portekize yanında getirmiş :)

Ancak aynası kırık çıkmış :(:( portekize de geldiği için değiştirme imkanım da yok. gratis keşke ürünleri satarken biraz daha dikkatli olsa! İndirim zamanı hep aynı!

videoya da çektim daha sonra yayınlarım :) ilk önce bu sefer blog post :)

İlk görünüş : (resimleri büyütmek için üstüne tıklayabilirsiniz)

 on iki far, bir aydınlatıcı bir allık ve iki rujdan oluşuyor :)

 numaralandırılmış farların swatchlarını aşağıda görebilirsiniz

 ben 7 numara ve 12 numaraya bayıldım. 12 numara fazla belli olmamış aşağıdaki resimde daha iyi sanırım :)

allık ve aydnlatıcıda böyle :)

30 küsür liraya harika bir set bence :)

okuduğunuz için teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder