27 Aralık 2013 Cuma

Watsons indirim sepeti

Merhabalar,

Bir arkadaşımın tavsiyesiyle (birazda erkek arkadaşımı zorlayarak :D) Asmaçatı Watsons'a gittik. Bu Watsons'ta kapagı kırılmış, ambalajı yırtılmışü ürünler indirimli satılmakta. Zamanında 20 tl bayılarak aldığım pure beauty beyaz serisini görünce hemen atladım. Tanesi 3 tl idi.

Sonra erkek arkadaşım içime kurdu düşürdü: Ya tarihi geçmiş olmasınmış? Baktım paketlerine MFG tarihi var. Manufacturing'tir dedim yani üretim tarihi. Eve gelip internettende onayladıktan sonra tarihlerinin geçmemiş olduğunu anladım :) Sadece bir tanesinin 6 ayı var. Olsun... :D

Aldıklarıma gelecek olursak:
Aldıklarıma genel bakış
Pure Beauty Super Brigthening :
Facial Mask
Starter Kit
Essence


 Maske bu şekilde. İçinde 5 adet var. Kağıt maske formunda.Şimdiye kadar kullanmadım. Ama en kısa zamanda kullanmayı planlıyorum.

 Açıklama bu şekilde.

Bu da kremi. 30 mllik bir ürün. Daha açmadım. ama vaad ettiklerine gelirsek yüzdeki lekeleri gidermede yardımcı olacagı yazıyor. elimdeki ürünleri bitirdikten sonra buna başlamayı planlıyorum.

bşlangıç kiti bu şekilde. içinde mini boy temizleyici, tonik ve yukardaki kremden var. Bunu Portekiz'e götürmeyi planlıyorum. Boyutlarına bayıldım :)

Benden bu kadar.
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder