14 Kasım 2012 Çarşamba

bitenler italya vol.1

merhabalar,

nasılsınız? Lütfen yorumlarınızı bırakın özledim ülkemin güzel insanlarını :(

neyse konumuza dönelim

neler bitiridim?

dove go fresh deodorant: fazla söze gerek yok pudrasız bir deodorant.
she parfümler: biri she is love diğeri she is sexy. çantada taşımak için ideal boyda. ben üçlü set halinde almıştım.
guicci guilty parfum sample: 3 kere kullandığım sample. hayatınmda ilk defa bir sample bu kadar çok kullanıldı.kokusuna aşık oldum resmen. ilk fırsatta almayı planlıyorum.
kenzo madly parfüm sample'ı: ilk başta çok begenmiştim ama sonradan sıradan geldi.

essence el kremi: burda essence makyaj ürünleri dışında el kremleri yüz temizleme jelleri vs. de var. uygun fiyatlı olduğu için almıştım.begendim
coop stick comfort: nefret ettim resmen. hiç kalıcı değil. sanırım deostickler bana göre değil!

flormar fondöten sampleları: fondöten testi için kullanmıştım. test için tıklayınız.
rival de loop 30 tres chic ruj: bayıldım!!! çok tatlı bir pemve
deborah definite volume maskara:  begendim hacim vermesi çok güzel.
rival de loop tekli göz farı vanillia: kaş altına süremk için almıştım. begendm

xoxo

2 yorum:

  1. dostum bu kremleri neremiz için kullanıyoruz onlarıda yazsan daha iyi olardı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orda bir tek el kremi olduğuna göre artık nereye sürmek istersen :D

      Sil