19 Eylül 2012 Çarşamba

cenovadan merhabalar

merhabalar,

umarım herkes iyidir :)

ben italyaya yerleştim herşey şimdilik harika ufak tefek küçük şeylerle uğraşıyoruz artık olcak o kadar :)

Size biraz cenovayı anlatayım. Cenova İtalya'nın kuzeyinde bir şehir. Eski'nin cenevizi. İstanbul'un göz bebeği Galata kulesini yapan insanların şehri.

Eskiden böyle olan şehir şimdi nasıl. Ben Cenova'yı çok begendim. Gerçekten insanlar çok güler yüzlü, yardım sever. En sevdiğim tarfı bu :)

Sevmediğim bi tarafı çok yavaş olmaları. Türkiye'nın o hızlı hayatından sonra buraya alışmak çok zor oluyor. Mesela bankalar sabah açılıp 12 de kapanıyor. Sonra ikide açılıp dörtte kapanıyor :) yanı aceleniz varsa imkansız :)

Burası Cenova'nın en ünlü meydanı Piazza di Ferrari'nin olduğu yer. Aşağıda gördüğünüz ise borsa binası :)



şimdilik video yükleyemiyorum tyakipte kalın

hoşçakalınnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder