9 Nisan 2012 Pazartesi

izmirden aldıklarım: tbs faciası...

faciası diyorum neden mi???

size daha öncede duyurduğum üzere body shop ürünlerinde %25 indirim vardı. ben de bunu fırsat bilip eztra virgin serisinden birşeyler almayı plandım.

erkek arkadaşımla bir tbs mağzasına gittik. görevli arkadaş yüzümde denedi extra virgin serisi krem fondöteni. rengi çok güzel duruyordu ve yapısınıda çok begendim. bu fondöteni mezuniyet balomda yapacağım makyaj için almıştım. fiyatı indirimle 45 tl gibi bir fiyata geldi. bonusa %30 indirimle...

ne olduysa dışarı çıkmamızla oldu. fondöten yüzümden akmaya başladı. ve güneşte yüzüme tam oturan rengi koyu durmaya boynum ile yüzüm farklı telden çalmaya başladılar. moralim çok bozuldu. erkek arkadaşım (kahramanım :)) geri dönmeyi teklif etti. biz de soluğu tbs mağzasında aldık.

görevli ne kadar yemin billah etse de ben değişim istedim. ve 10 tl fazla vererek ssabitleyici pudrasınıda aldım.




neyse ki bir sonuca bağlanmış oldu... neden böyle oldu anlayamadım sizden de kullananlar var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder